How to add free rooms

September 5, 2011

This time I will give you a simple tutorial about how to add rooms for free without gold or gummies and of course so easy to follow. lets check it up.

1. Download WPE PRO bellow

DOWNLOAD
2. Play ameba pico through opera, mozilla firefox or google chrome browser.
3. Open WPE PRO that you have downloaded then click Target Program, and select Opera.exe or chrome.exe.that you use to play ameba pico or if you use Mozilla Firefox you can select plugin-container.exe.
4. Click add room like the picture below.


 will appear the picture like this.
5.  Click Start logging on the WPE Pro then click Purchase by AmebaGold like the picture above. and click Yes if you get the question window like the picture below.
6. After that click Stop Logging on the WPE pro. you will get result like the picture below.


7. Right clicking on it then select Send. will appear the window like below.
8 . The final setting like the picture below..

9. Click send and your done...thanks so much...

104 comments:

  1. if this cheat may not be banned, brother already tried this cheat do not use the original character's brother

    ReplyDelete
  2. How do I undo this cheat cheat if you already wear it if it got banned how? please please answer I really need

    ReplyDelete
  3. cannot undo XD XD XD

    ReplyDelete
  4. aw.. i cant disable my antivirus T^T

    ReplyDelete
  5. how to do Using Pet Or Expand?

    ReplyDelete
  6. No need to post how to cheats , bugs .. u just make this bug to get fixed ... instead who attempt to this will get banned ...

    ReplyDelete
  7. Please tell how to undo this. I really dont appreciate the fact that you EXPLAIN people how to create free rooms, but DONT tell how to delete.

    ReplyDelete
  8. indy bro its judas i tried to kick some sence into him ._.

    ReplyDelete
  9. You obviously cant remove rooms you fools!

    ReplyDelete
  10. is there a virus if you down load a WPE PRO?

    ReplyDelete
  11. cant add the room! I changed the code but theres no send button!

    ReplyDelete
  12. Damn! We Get Banned Tomorrow

    ReplyDelete
  13. Hey dude who said u cant delete them yes u can Indy is the one who discoverd this u moron!!!!! Hey picobank come hit me up and ill show u the newest trick NO1 knows about my name is Judas Legend

    ReplyDelete
  14. @judas.. u was cick me when I come to your home..LOL..

    ReplyDelete
  15. banned for 5 room only XD XD XD

    ReplyDelete
  16. can u tell me how to remove the room omg im worry of it i dont wanna get banned really :'(

    ReplyDelete
  17. u know i did room i wanted only ahhh :'(
    how can i undo it all i dont need it im really worry !
    tell me pls pls pls pls pls pls pls pls pls
    thx u so much :)

    ReplyDelete
  18. don't worry pico will not banned you...its safe

    ReplyDelete
  19. oh really ? thx u so much :)

    ReplyDelete
  20. Picobank, did u get banned?

    ReplyDelete
  21. Did u know that casino bj is turning fake?

    ReplyDelete
  22. OMG! i get banned when i was playing the pico TT^TT I thought i wont get banned. Few days later, i got banned, how to get it back???

    ReplyDelete
  23. u got banned just because your one of your friend, damm friend report you..so be selective choose your buddies thnks...

    ReplyDelete
  24. Hey picobank, when u making new post?

    ReplyDelete
  25. DEALER ON BJ IS CHEATING! How to hack it?

    ReplyDelete
  26. Oye tengo 10 rooms que hago???

    ReplyDelete
  27. give me 9999999999999 gold

    ReplyDelete
  28. omg im always think about getting banned /sad
    i wanna know how to undo my 6 rooms omg
    want only 4 rooms but how come 6 rooms bah
    i spent a lot of money if i know maybe i would get banned i will play the new pico account but i cant know its will happen or not so now the way i can do just close my room =,.= omg !

    thx anyway

    ps.....wanna undo my room all now ! worry dont wanna lose money that i have pay for pico ♥

    ReplyDelete
  29. Gan Share Cheat C$ Dong....
    Udah banyak yang cheat tapi saya tidak tahu cara nya gan ^_^....
    Share yaa ....

    ReplyDelete
  30. please let you know the video can be understood

    ReplyDelete
  31. Saben el nuevo hack de casino para conseguir el JACKPOT? porfavor porfavor respondan

    ReplyDelete
  32. does this have virus in it ? is it safe ? im going to use it in my dummy account. but is it virus-free?? >.<

    ReplyDelete
  33. DONT USE CHEAT because you will be band

    ReplyDelete
  34. IS there a cheat to get ameba gold?

    ReplyDelete
  35. I do it it said "Given final block not properly padded" what to do?

    ReplyDelete
  36. just try and try no surrender btu you are banned

    ReplyDelete
  37. its not working :(

    ReplyDelete
  38. doesnt work anymore D: WDF i tried 10 times >.<

    ReplyDelete
  39. ano ba yan..di ko ma gets

    ReplyDelete
  40. WPE PRO is a virus download. Norton Internet Security Safe Site Serch says so. They give it a poor 1.5 rating in safety. Please put up safer download instead of computer viruses!!!
    >:(

    ReplyDelete
  41. its not even computer virus -.- btw the add room doesnt work anymore plz find another way to do this please picobank
    :(

    ReplyDelete
  42. cant you help me?i double click on the WPE.exe in the rar but they say (the apllication failed to intialise properly(0xc0000022).Click on OK to terminate the application)

    ReplyDelete
  43. yea ryan i also like that. why? pls help!

    ReplyDelete
  44. hmm Not Work...
    Please Update the video

    ReplyDelete
  45. doesnt work anymore, need update

    ReplyDelete
  46. You get banned because people who find out you got the cheat, will take your pico name, and report you. That makes pico suspicious and giving you a risk of being banned. So don't be so obvious and keep it to yourself. :L

    ReplyDelete
  47. What if your pico name is " "? cause my pico name is spaces

    ReplyDelete
  48. I just tried to download it but it is a virus! Someone report this blog for hosting viruses!

    ReplyDelete
  49. Idiots. The blog said IT SAYS IT IS A VIRUS BUT IT ISN'T. Pico Bank said specifically to TURN OFF YOUR ANTI-VIRUS! gosh -_-

    ReplyDelete
  50. stupid cheat stupid!!!!!!

    ReplyDelete
  51. virus!!! stupid cheat!!!!!

    ReplyDelete
  52. ahm i just wanna say it is not avirus if u using computer im using computer so virus can't attack my computer

    ReplyDelete
  53. don't say a bad words to a cheat we cheaters love cheat that cheat give as ag rooms and casino the cheat not say download them u are the volontary download it so they don't care if you got virus thats ur probl not cheats problem u are abselutly IDIOT

    ReplyDelete
  54. hei picobank I cant find the code :(

    ReplyDelete
  55. picobank how to disable an antivirus please tell me D:

    ReplyDelete
  56. its dont WORK!!!!! >:(

    ReplyDelete
  57. It won't work because Pico already discovered this cheat

    ReplyDelete
  58. random guy here i i have 65 rooms but i closed my room for a long 8=========D time :D

    ReplyDelete
  59. Not A Virus Stupid
    only have small virus that doesnt ruin ur pc and laptop..just need 2 turn off ur antivirus

    ReplyDelete
  60. Does
    anyone
    know
    how
    to
    add
    a
    room
    now?xD

    ReplyDelete
  61. It seems that virus is into laptops only
    computers and harmless
    so if you have a computer it's virus free
    if not you'll get it i guess

    ReplyDelete
  62. AHEM...I ASKED WHAT IF U GOT A PICO THAT HAS "NO NAME"[PEAPLE WITH SPACES]? PLZ ANSWER -.-"

    ReplyDelete
  63. how to deactive the anti virus?

    ReplyDelete
  64. ah, really not get Banned???
    i very scared and worried
    please answer me...!!!

    ReplyDelete
  65. yes , this not working !i get banned tomorrow :( , not warking , pico bank what is it ? u give me cheat is not working!!

    ReplyDelete
  66. you have cheat gummies or token?
    please shared me
    or pm me in facebook
    harry.mardika@yahoo.com
    thanks before

    ReplyDelete
  67. I can't find Gold
    I only find shop.noGold
    Please tell me Picobank reply this!

    ReplyDelete
  68. sports_curvydance_modocchau

    ReplyDelete
  69. hey,, i don't know to download that table *the blue tamble window.. is that a cheat engine?* or not share link for me xD

    ReplyDelete
  70. where can i download the WPE PRO ?

    ReplyDelete
  71. picobank...its not working anymore..i want to know how to adpot pets with WPE pro

    ReplyDelete
  72. you all will banned like me so sad

    ReplyDelete
  73. Its Working
    i have 45 rooms

    ReplyDelete
  74. not work im in banned

    ReplyDelete
  75. its not working :(

    ReplyDelete
  76. I have no CLUE how to do this thing with the codeeeeeesss ans stufffff
    its soooo frustrating~ D: Cant you make it less complicating????

    ReplyDelete
  77. i hate this it did not work

    ReplyDelete
  78. huh it work but i have many room =.=

    ReplyDelete
  79. its working ?????

    ReplyDelete
  80. Nah.. it dont work :) :D

    someone said they gonna get banned tomorrow?
    nah.. -.-"
    its not true
    you will never get banned unless someone report you :)

    -Bucbec

    ReplyDelete
  81. If someone report and I will be bann?

    ReplyDelete
  82. were is send button?

    ReplyDelete
  83. i want to add room but i can't find the value the va lue said noGold and the other one is 6 only

    ReplyDelete
  84. hey picobank right i really really need money and cheat i guess,im not afraid to banned can u teach me pls pm me my facebook acc is zoldyck_418@yahoo.com
    thank you

    ReplyDelete
  85. sorry its zoldyck_419@yahoo.com

    ReplyDelete
  86. Hoy..... yang bener donk.....gagal nih.....

    ReplyDelete
  87. it's not work but when I try its some writting like reaload the pico and when I reaload it I got nothing!

    ReplyDelete